phone ico   0745.599.121 Programul de azi al Serviciului de asistență clienți: 08:00-16:00
Toate produsele
Produse cu livrare rapidă
Oferte
Programul de azi al Serviciului de asistență clienți: 08:00-16:00
Condiții de livrare

Cum livrăm?

Livrăm gratuit! Însă, înainte de a comanda de la noi, îți recomandăm să te familiarizezi cu modalitățile noastre de livrare.

Comenzile pe care le primim sunt confirmate telefonic cu clienții pentru a ne asigura că datele sunt corecte și că modalitatea de livrare este agreată.

1. Colete până în 31,5 kg.
Coletele care au dimensiuni și greutăți acceptate de curierii obișnuiți sunt livrate până la ușa ta prin GLS (trei încercări de livrare). În acest caz, te rugăm să ai în vedere că serviciile de verificare colet și plată cu cardul la curier nu sunt incluse (curierul poate avea sau nu POS la el). Prin urmare, dacă ai optat pentru plată ramburs, îți recomandăm să ai pregătiți bani cash. De asemenea, te încurajăm să verifici vizual starea exterioară a coletului. În cazul în care sesizezi rupturi sau perforări ale cutiei și consideri că produsele dinăuntru au fost avariate pe transport, poți refuza primirea coletului sau ne poți aduce în vedere această situație în termen de două zile de la acceptarea livrării (caz în care vom avea nevoie și de fotografii). Dacă întâmpini o astfel de situație, anunță-ne de îndată pentru a o rezolva și a-ți trimite un produs înlocuitor.

De regulă, livrările prin curier au loc în zile lucrătoare, astfel că nu îți putem garanta o livrare în weekend. Totodată, nu există posibilitatea de a-ți alege o oră anume pentru livrare, și nici nu putem transmite alte indicații livratorului înainte de efectuarea livrării. Nu avem un timp minim agreat cu partenerul nostru de transport pentru a te apela în prealabil, astfel că livratorul te poate anunța telefonic fie cu o jumătate de oră înainte, fie cu cinci minute înainte de încercarea livrării. De aceea, este important să urmărești activ livrarea, pe baza numărului de AWB primit, pentru a nu fi luat(ă) prin surprindere în ziua livrării.

Te rugăm să ai în vedere că, dacă nu se reușete livrarea după atingerea numărului de încercări, coletul tău se va întoarce la depozitul nostru din Polonia. O astfel de situație va genera întârzieri semnificative pentru produsele tale, prin urmare te rugăm să te asiguri că va exista la adresă o persoană care poate prelua coletul de la curier.

2. Produse atipice (voluminoase, grele sau pretențioase)
Avem în gamă numeroase produse care fie nu s-ar preta la o livrare prin curier obișnuit (spre exemplu, mese cu blat din sticlă), fie nu ar fi acceptate de firmele de curierat (spre exemplu, dulapuri metalice, canapele sau birouri care sunt și prea grele, și prea voluminoase). În acest caz, opțiunea de livrare pe care o avem disponibilă până la tine este una specializată, pe palet, cu o companie de logistică (o firmă de transport specializată în livrarea produselor atipice). Nu presupune niciun cost suplimentar din partea ta, livrarea rămânând gratuită, însă sunt câteva diferențe față de curierii obișnuiți pe care este esențial să le cunoști:
- Compania de logistică este mai puțin flexibilă decât curierii obișnuiți;
- Livrarea se efectuează doar până în fața porții / clădirii / blocului, și nu până la ușa casei tale. În acest caz, vei avea nevoie de ajutor pentru a prelua de afară paletul descărcat din mijlocul de transport, a-l desface și a duce mobila înăuntru, pe cont propriu. Șoferul vine cu un camion și doar descarcă marfa, după care își continuă livrările, prin urmare nu îți recomandăm să te bazezi pe el pentru ajutor. Cele enunțate anterior se aplică și în sens invers, de la adresa cumpărătorului înapoi la depozitul vânzătorului, în cazul preluării unor retururi grele / voluminoase ce ar fi organizată de către Mobila24.ro prin firma de transport parteneră. O astfel de preluare a unui retur se poate face doar din fața porții / clădirii / blocului, fiind în sarcina cumpărătorului aducerea produsului / produselor până la punctul de încărcare în camion.
- Produsele livrate astfel nu se pot achita ramburs la șofer (nici în numerar, nici cu cardul), această modalitate de plată fiind indisponibilă. Compania de logistică doar îți aduce și îți descarcă produsele din camion. În acest caz, va fi necesară o plată în avans, înainte de expedierea produselor (fie online cu cardul, fie prin transfer bancar pe baza unei proforme);
- Este important să acorzi atenție comunicărilor primite de la noi sau de la compania de transport parteneră, în legătură cu livrarea ta, pentru a urmări transportul și a te pregăti de livrare. Nu există un timp minim agreat cu partenerul nostru de transport pentru a te apela în prealabil, astfel că șoferul firmei de logistică te poate anunța telefonic fie cu două ore înainte, fie cu zece minute înainte de încercarea livrării. De aceea, este important să urmărești activ transportul, pe baza numărului de AWB primit, pentru a nu fi luat(ă) prin surprindere în ziua livrării;
- În cazul acestor livrări specializate nu există posibilitatea de a-ți alege o oră anume pentru livrare. Prin urmare, la aceste livrări specializate te rugăm să te asiguri că va fi cineva la adresă pe parcursul zilei de livrare. Livrările au loc în timpul zilelor lucrătoare, oricând în timpul programului obișnuit de lucru al companiei de transport partenere;
- Paleții utilizați pentru livrarea produselor comandate de către tine reprezintă ambalaj necesar pentru marfă și vor rămâne în posesia ta. Te rugăm să ai în vedere că nu există o obligație de a-i prelua înapoi de la tine, astfel că va fi necesar să te ocupi personal de depozitarea sau de eliminarea lor. Dacă dorești să elimini la deșeuri acești paleți, vei putea apela la cea mai apropiată unitate de colectare deșeuri și materii prime revalorificabile.

La momentul expedierii produselor atipice, vei primi o comunicare cu numărul de AWB pentru a putea urmări livrarea și a te pregăti pentru aceasta. În cazul în care dorești să afli detalii suplimentare sau să reprogramezi data livrării, te rugăm să ne anunți pentru a lua legătura cu compania de transport.

Din Polonia, direct la adresa ta
Toate produsele noastre se livrează de la depozitul propriu din Polonia direct la adresa ta. Reprezentăm un producător și comerciant polonez de mobilier cu aproape 20 de ani de experiență pe piața europeană, fiind unul dintre liderii europeni în producția de scaune.

Depindem, din păcate, de firmele de transport, astfel că în cazuri izolate mai pot apărea eventuale situații neplăcută în procesul de livrare (precum un colet avariat în timpul transportului sau neînțelegeri cu personalul firmei de curierat, situații mai frecvente în domeniul mobilei decât în cel al fashion-ului, spre exemplu). Te asigurăm că facem tot ceea ce putem pentru a-ți oferi o experiență de cumpărare cât mai bună, astfel că vom rezolva orice potențială situație apărută din vina firmei de transport.

Copyright © 2023-2025 MOBILA24.RO S.R.L. (CUI 47583970). Toate drepturile rezervate.
Apelează-ne        0745.599.121
Go Top