SĂPTĂMÂNA CONFORTULUI
Expiră în:
REDUCERE LA CANAPELE ȘI FOTOLII - DESCOPERĂ
   phone ico   0745.599.121 Programul de azi al Serviciului de asistență clienți: Închis
Toate produsele
Produse cu livrare rapidă
Oferte
Programul de azi al Serviciului de asistență clienți: Închis
Condiții de livrare

Cum livrăm?

Livrăm gratuit! Însă, înainte de a comanda de la noi, îți recomandăm să te familiarizezi cu modalitățile noastre de livrare.

Comenzile pe care le primim sunt confirmate telefonic cu clienții pentru a ne asigura că datele sunt corecte și că modalitatea de livrare este agreată.

1. Colete până în 31,5 kg.
Coletele care au dimensiuni și greutăți acceptate de curierii obișnuiți sunt livrate până la ușa ta prin Fan Courier (două încercări de livrare), GLS (două încercări de livrare) sau, în cazuri mai rare, Cargus (o singură încercare de livrare). În acest caz, te rugăm să ai în vedere că serviciile de verificare colet și plată cu cardul la curier nu sunt incluse (curierul poate avea sau nu POS la el). Prin urmare, dacă ai optat pentru plată ramburs, îți recomandăm să ai pregătiți bani cash. De asemenea, te încurajăm să verifici vizual starea exterioară a coletului. În cazul în care sesizezi rupturi sau perforări ale cutiei și consideri că produsele dinăuntru au fost avariate pe transport, poți refuza primirea coletului, caz în care te rugăm să faci o fotografie la colet. Dacă întâmpini o astfel de situație, anunță-ne de îndată pentru a o rezolva și a-ți trimite un produs înlocuitor, pe baza fotografiei primite. De regulă, livrările prin curier au loc în zilele lucrătoare, astfel că nu îți putem garanta o livrare în weekend.

Te rugăm să ai în vedere că, dacă nu se reușete livrarea după atingerea numărului de încercări, coletul tău se va întoarce la depozitul nostru din Polonia. O astfel de situație va genera întârzieri semnificative pentru produsele tale, prin urmare te rugăm să te asiguri că va exista la adresă o persoană care poate prelua coletul de la curier.

2. Produse voluminoase, grele sau pretențioase
Avem în gamă numeroase produse care fie nu s-ar preta la o livrare prin curier obișnuit (spre exemplu, mese cu blat din sticlă), fie nu ar fi acceptate de curieri (spre exemplu, dulapuri metalice sau birouri ajustabile electric care sunt și prea grele, și prea voluminoase). În acest caz, opțiunea de livrare pe care o avem disponibilă până la tine este cea pe palet, cu o companie de logistică (Raben sau DSV). Nu presupune niciun cost suplimentar din partea ta, livrarea rămânând gratuită, însă sunt câteva diferențe față de curierii obișnuiți:
- Compania de logistică este mai puțin flexibilă decât curierii obișnuiți;
- Livrarea se efectuează până în fața proprietății / imobilului / blocului, și nu până la ușa ta. În acest caz, vei avea nevoie de ajutor pentru a prelua paletul, a-l desface și a duce cutiile înăuntru. Șoferul vine cu un camion și doar descarcă marfa, după care își continuă livrările, prin urmare nu îți recomandăm să te bazezi pe el pentru ajutor;
- Produsele livrate astfel nu se pot achita în numerar, la șofer. Compania de logistică nu colectează plăți ramburs, ci doar îți aduce și îți descarcă paletul. În acest caz, va fi necesară o plată în avans, înainte de expedierea paletului de la depozit (fie online cu cardul, fie cu proformă, prin transfer bancar);
- La solicitarea ta, poți reprograma ziua livrării cu compania de logistică, însă nu și ora. Prin urmare, în cazul unei astfel de livrări pe palet, te rugăm să te asiguri că va fi cineva la adresă pe parcursul zilei de livrare. Livrările pe palet au loc numai în timpul zilelor lucrătoare (exclus weekend-uri și sărbători legale);
- Paleții utilizați pentru livrarea produselor comandate de către tine reprezintă ambalaj necesar pentru marfă și vor rămâne în posesia ta. Având în vedere că nu există o obligație de a-i prelua înapoi de la tine, va fi necesar să te ocupi personal de depozitarea sau eliminarea lor. Dacă dorești să elimini la deșeuri acești paleți, vei putea apela la cea mai apropiată unitate de colectare deșeuri și materii prime revalorificabile.

La momentul expedierii produselor, vom reveni pe adresa ta de e-mail cu numărul de AWB pentru a putea urmări livrarea și a te pregăti pentru aceasta. Cu acest număr, vei putea lua legătura cu firma de transport în cazul în care dorești să afli mai multe sau să reprogramezi data livrării, apelând call center-ul lor.

Din Polonia, direct la adresa ta
Toate produsele noastre se livrează de la depozitul propriu din Polonia, direct la adresa ta. Reprezentăm un producător și comerciant polonez de mobilier cu aproape 20 de ani de experiență pe piața europeană, fiind unul dintre liderii europeni în producția de scaune.

Depindem, din păcate, de firmele de transport, astfel că în cazuri izolate mai pot apărea eventuale situații neplăcută în procesul de livrare (precum un colet avariat în timpul transportului sau neînțelegeri cu personalul firmei de curierat, situații mai frecvente în domeniul mobilei decât în cel al fashion-ului, spre exemplu). Te asigurăm că facem tot ceea ce putem pentru a-ți oferi o experiență de cumpărare cât mai bună, astfel că vom rezolva orice potențială situație apărută din vina firmei de transport.

Copyright © 2023-2024 MOBILA24.RO S.R.L. (CUI 47583970). Toate drepturile rezervate.
Apelează-ne        0745.599.121
Go Top